Modies Mugeboz1 kanama akıntı ağrı yoksa korkmayın. Biz valla 23. Hafta anca net hissetmeye başladık hareketlerini
GulsahMulayim Mugeboz1 ayyy hissetsek bari bian önce de Hareketlerini rahatlasak da moda girsek 😂 tamam sıkıntı yaşamadık çok güzel birsey bu ama bu kadar da normal olamaz ya 😂😂
Mugeboz1 GulsahMulayim aynen öyle. En azından hareket eder hem sağlıklı oldugunu anlarız bir an önce 😄 böyle hem akıl kalıyorrr
DuMum Mervee1994 ben de 24teyim galiba yeni hissediyorum. Galiba diyorum çünkü o kadar çok bekledim ki ayırt edemiyorum:)
Meriipella1 @Mervee1994 ilk bebeğim 14 haftalıkken seyirme oluyodu 18 de ilk tekmelerini hissettim şuan 21+3 haftadayız ne yapsa hissediyorum toplanıyo, kendini bırakıyo, tekmeler atıyo hepsini hissediyorum çok şükür erken hissettim 🙏
bicirinannesi Mervee1994 ilk bebeğim ve 19. Haftada hissettim ❤️ Rabbim herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah. 🙏