Yveannesi Arkadaşlar merhaba Gebeliğimin 34. Haftasındayım doktor bebeğin gelişiminin 2 hafta ilerde olduğunu söylemişti ve kahverengi akıntım gelmiş. Şimdiye kadar hiç böyle bi şey olmadı. Bunun dışında da başka bir sorun yok. İlk gebeliğim olduğu için anlayamadım sizce dikkate almam gereken bir durum mu?