EmraheydaBier Hamileanne 37+5 haftalık bakalım 38 i görebilcekmiyim hiç geçmeyen çok fazla ağrım sancım var😔
Bahar1187 Hamileanne fenalardayım şişkinlik var çok fazla açım ama yemek yiyemiyorum uyku desen hiç yok yürüyemez hale geldim çatı ağrım var aşırı terliyorum anlayacağın biran önce doğurayım modundayım son haftalar çoz zormuş gerçekten
zeynepikramom Hamileanne Dualriniza talibim 38+6 yız 20 dk bir vuran sancilarim var yarinda artik bugun oldu kontrolumuz var ilk kizim sezeryan otomatik buda sezeryan olucak cunku aralarinda 14 ay var sadec2 dua istiyorum rabbim herkesi bir avazda saglikla kurtarsin
EmraheydaBier Hamileanne sizdede oluyomu şiddetli ağrılar benim sol kasık gidik ağrıdan çürüdü yürüyemiyorum hiç🙇🏿♀️
Hamileanne EmraheydaBier oluyor canım hele ki sağ bacağım benden bağımsız öyle bi ağrı olamazz sırt bel zaten Allah ın emri 😬🤭
Meyra Bende 37+2 yim bel ve sirt agrisi basladi ama normalmis bir yandan dogum baslayacak diye endiseleniyorum henuz hazir hissetmiyorum🙂
Asafff Bizde 38 olduk ama ben yalvardım doktora gene almadı Doğuma yürüyemiyoruz sol bacağım şiş ve agrıyor kaşıklarımda oğlumun kemiklerini hissediyorum oturmak yatmak o kadar ağrılı kinbacak arama yastık alıp yatıyorum oda yetmiyor yorganı alıyorum üstüm açık sabah edemiyorum nefes alamıyorum haftaya cuma son kontrol var 20 sen sonra alalım dedi Doğuma sancımda çıkmıyor açıklıkta YÖK benim oğlum benimle oynuyor zulmü bana 🤰
MberraAglYac Asafff beni tarif etmişsiniz benim bide kaşık fıtığı ağrısı var onuda çekiyom yok böyle bi ağrı ya😫😫
Destina 38+0 olduk. Pazartesi sezeryan olacağım. Ellerim uyuşuyor , ayaklarım şiş, bir de öyle halsizim ki. Uyku bile uyuyamıyorum. Sağlıkla sıhhatle oğluma kavuşmak istiyorum artık.
Asafff Destina aynen yan yat diyor ama ne tarafa yatsam uyuşup ağrıyor gelde anlat bunu doktora normal annelik kolay değil diyor
MasiBagirova-Qurbanova 37+3hamileyim.kizim beni cok acitiyor.geceleri hep uyanik.sag kasikimdan agrilar var.cok merak ediyorum dogum ne zaman baslayacak deye.doktorumuz 16 randevuya cagirmis🤭
Asafff Hamileanne aksine ödem Yok doktor baktı bebek baskı yapıyor dedi ultrasona bile girdim kadın Doğum harici genel zaten benim mide sorunumlarım hiç bitmedi o yüzden tuz yasak ben diyetle hamilelik geçirdim mide kanaması pilor stenozu yasamadıgım aksilik kalmadıki toplam 9 kilo almışım
Hamileanne Bahar1187 aynen son haftalar çok zor ya bide yürüyüş falan diyo doktorlar ama yürüyemiyosun ki enazından ben yürüdüğüm anda karnım taş gibi oluyo ve kramp sancı giriyor