BurcuSelimakmak
Benimde öyle oldu normalde hep 2 gün 2gun önce adet olurum bu sefer çok erken geldi pembe hafif iç çamaşırımı batırdı sonra iki gün daha kahverengi tabi ben şüphelendim ve test yaptım pozitif cıktı öncekinde kürtaj da olunca ertesi gün soluğu doktorda aldim çok şükür şuan 13+1 im inşallah hamilesindir bugün 4 Mayıs adetinizi de 1 hafta geçmiş tekrar idrar testi yapın bugün hemen inşallah çift çizgiyi görürsünüz.