[silindi] Kızlar merhaba 14+6 haftalık hamileyim, Karnım çıktı ama her gören karnın aşağıda diyor doktora da sormadım hiç fırsat olmadı ama birkaç gündür bende farkettim bebek ne zaman yukarı çıkar.
Neseozkan [silindi] canım zaten daha küçük olduğu için göbek deliğine bile gelmedi yani normal 24 haftada anca göbek deliğine gelir
Sngl_mhmt Bebek aşağıda olduğu için göbeğinde aşağıda insanlar niye saçma sapan konuşuyor anlamış değilim daha 14 haftalık bi gebelikten ne bekliyorlar doğuma kadar her hafta 1 cm yukarı çıkıyor 24 haftalığım hala göbeğim aşağıda zamanla yukarı çıkacak zaten kimseyi takma boş konuşuyorlar
[silindi] Neseozkan bende öyle düşünüyorum canım ama insanlar sağolsun moral bozmaya birebirler teşekkür ederim 🙏🏻