Tugsem81 benim anlamadıgımda o işte doktor 37 de gel çalışamaz vericez dedi 37 den önce ayrılabilirmiyim dedim istediğin zaman ayrılabilirsin dedi. Dün tekrar aradım 170 i bu sefer açan bayan işi bırakmak istediğiniz tarihte raporu çalışamaza çevireceksiniz doktordan dedi. Bi kaybım olurmu diye sordum hayır çalıştığınız hafta kadarı doğum sonrasına aktarılır dedi. Bir önceki 170 çalışanının dediği yanlış sanırım 32 de ayrılmadıysanız 37 ye kadar çalışmak zorundasın dedi bana.