Mervedeniz28 Kızlar ıdrar yollarımda enfeksıyon varmıs doktor ılac verdı fakat mıgfemı cok bulandırıyor ıcemıyorumbasınıza gelmedımı nasıl gectı 9haftalık hamıleyım
Neseozkan Mervedeniz28 cankm benimde o haftalarda vardı enfeksiyon ilaç kullanmadım bol su içtim geçti ama gün içinde baya iç bide ayaklarını sıcak tut
Ruyapakkan Şuan bende idrar yolu enfeksiyonu oldum bana toz ilaç verdi suya katıp içiyorum haftada 1 defa. Birde mantar oldugum için fitil verdi hap zararlı olur bebek için diye.
anapanda12 Toz olanı gece yatmadan önce olanıysa bi yudum içip bi çay kaşığı toz şeker yerdim öyle öyle bitirdim, ama gene tekrarlıyor ilaç falan da fayda etmiyor bol su içmek c vitamini tüketmek gerek