sero07 Kizlar yenibosna nisa hastanesi doktor fatma ersana giden muayene olan varmi?varsa nasil bi doktor yorumlarinizi bekliyorum 🙂
Susam sero07 canım benim görümcem gidiyordu 2 bebeğinide fatma hanım doğurttu kendisi çk memnun biraz soguk biri dedi ama dktorluğu çk iyiymiş tavsiye ediyor
sero07 Susam aslinda bende tavsiye uzerine gittim 2 hafta once cok onerdiler ama evet bana da biraz soguk geldi daha sicakkanli birini bekliyodum acikcasi 🙁 yarinda randevum var hayirlisi bakalim diyelim 🙂