Seda4686 benimde 8 haftalıkken bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum doktor ilk te olabilir o yüzden bişey yapmamıza gerek yok dedi tekrar hamile kaldım ama her doktora gidişimde kesin kalbi durdu diye düşündüm kendimi hep kötüye alıştırdım hep yine kalbi duracak sanırdım ama bol dua ve sonuçta bin şükür 17 haftalık olmak üzereyim 🤗 o düşünce ister istemez olacak sen tedbirini al ve dua et olacağı varsa da olur zaten 🙂