snybzkrt
perşembe günü çatı muayenesi oldum 39+4 üm doktor hafif kahverengi leke gelebilir dedi cuma sabahı böyle nişandı sanırım hafif pembe salgı geldi akşama kadar 3-4 kere,bugünde karnımda ara ara adet sancısı oluyor ve pembe kanama geliyor hafif ara ara. açılmam mı oluyor nedir nişan bir kere gelir diye okumuştum ama 🤷♀️