Nurcan6148 canım dilek hanim benim 4 yıllık doktorumdu çok da severek gidiyodum çok güzel muhabbetliydik onunla. Şuan ona gitmiyorum kirhan beye gidiyorum İstanbul'da ki doktorum ile kirhan beyin dedimleri bire bir örtüşüyor diye ona başladım gebe kaldığım gibi. Ama dilek hanımı da çok seviyordum