Gizemimi inşallah. Bugun kontrolüm vardı ikili tarama yaptırdım. Doktor kız olabilir dedi ama kesin konuşmadı. 21 ine randevu verdi tarama sonuçları için inşallah o zamana netleşir çok merak ediyorum 🙂 kızım olsun çok istiyorum ama hep erkekmiş gibi geliyordu bana en başından beri. Gerçi önemli olan sağlıklı olması 🙏🙏