Sumeyyeosmanmina gereksiz pahalı ben normal olanını aldım a101den zaten bebeğim 5 6 ayına gelince ya da böyle ele avuca gelince diyeyim kucağıma alıp yıkıcam tabureye oturur öyle yıkarım kucağımda. 20 liraya almıştım küveti katlananlar 150den fazla sonra da ya atarım ya da birine veririm içim acımaz hiç olmazsa