seyda006 aynıı bu düşünceler icindeydimmm ben o an ne yapıldığını bilicemm imkansız dayanamam diyodum kii normalde damar yolu açılırken falan aslaaa bakamamm kötü olurum 3 Mayıs daa kontrole gelip bianda acil sezeryana girmek zorunda kaldım ısrarla genel anestezi istedim ama doktorum bebek için genelin iyi olmadığını söyledi epidural ddii onu dinledim ama çok büyük heycan korkuyla girdim ameliyat haneye tabi doktorla anlaştık bebeğim doğduktan snraa beni bayiltip dikin ddim tamam nasıl istersen ddi doktorum o ann o kdar başka kiii veee gerçekten gram hiç bişey hissetmiyosunn bebeğimin sesini duyduğum ann harikaydı snrasinda baktm ki ne acı ne bişey ddik bayıltmayn vazgeçtim ondan snra si zaten dikiş çok uzun süren bişey degill 16.45 gibi girdim içeri 17.08de bebeğim çıkmıştı 17.45 de ikimizde odamızdaydk çok şükür :)