Ruya Hamilelik skeeri.olanlar endokrnolojiye gittnzmi nasıl yol izledniz ve size her gün parmaktan ölçüm yapmanız istendimi
Serdogrul Ruya canım bende çıkmıştı şeker. Doktora gittik her gun ölçüm yaptım diyet verdi ve bol yürüyüş yada yüz dedi. Ben bunları yapmama rağmen düşmedi ve sonunda insilün başladı. Şimdi de bebek hızlı kilo alıyor ne yapacagımı bende şaşırdım artık 😳
teacher Şeker ölçüm değerleriniz nedir kızlar?Benimde sınırda çıkınca doktorum diyetisyeni önerdi ama şimdilik daha gitmedim evde ölçüm yapmaya başladım.
Ruya teacher 75 mg lik yükleme oldu glikoz 63 çıktı. Açlık 58. 1 saat sonra 190 .. ikinci saat 234 çıktı
Baharobanolu Benimde şekerim sınırda çıktı yediklerime dikkat ediyorum evde açlık tokluk şekerimi ölçüyorum şuan iyi gidiyoruz kan tahlil sonuçlarım iyi çıktıı çok şükür
Kaderhan69 Benimde sekerim yuksek 162 cikti kizlar 27 haftalik hamileyim pazartesi 100mg lik seker yuklemesi yapilcak 🙁
Ruya Benim de baya yüksek çıktı.pazartsi gideceğim bakalm inş insukine gerek kalmaz. Ben kola zero çok iciyodum onda yaptı galiba ve stresli dönemden geciyordum.