Ebruvermen1 Arkadaşlar merhaba ben 38+4 haftalık hamileyim 2 hafta önce bu kadar kaburgalarım sıkışmamıştı normalde bebek aşağı indiğinde rahatlama olur diye okumuştum ama şu an daha çok göğüs kafesine baskı yapıyor sizce nedendir aşağı inmemiş olabilir mi bilgilerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim 💗
Yusbur Ebruvermen1 bende aynıyım canım bu akşam uyuyamadım ağrıdan 34+4 haftayız doktor karnında aşağıya inmiş dedi ama ilk defa bu kadar sıkışma ve acı yaşadım