Busrarden Tgcbyd membunmusunuz bn gittim pek hosuma gitmedi cok yavas bi bayan . Ertesu gun ergun beye aldim
Tgcbyd Busrarden ben çok memnunum daha önce Medicalparktan çok önerilen bir doktora gitmiştim hiç memnun kalmadım.Mine hanım çok tatlı ve sakin yapıda.Bütün sorularıma sıkılmadan cevap veriyor.Ergün bey ile ilgili de çok güzel yorumlar var ama ben Mine hanımı tercih ettim.
Naz60 Busrarden Ergün bey tercihim Her gitmemde mine hanımın 1 2 tane hastası varken ergün beyin 10 kişi oluyor her seferinde 🤷🏼♀️
Glsmtoztrk53 Ben gidiyorum Mine Hanıma hastasının az olmasının sebebi beğenilmemesi değil yeni geldi Mine Hanım. Ben kendisinden çok memnunum çok sakin ve güleryüzlü :)