Aselmelegim her doktor farklı😟 tek bir şeyi doğru bulmuyorlar bizimde kafamız karışıyor doğal olarak ama siz doktorunuza güveniyorsanız ona inanın başka şeyleri ciddiye almayın bence. Doktorda olan onlar olduğu için onun üzerine bir şeyde diyemiyor insan. Ama benim doktorum 37 de muayene etti 2 cm açıklık varmış yumuşamada var dedi. 38de yine baktı 3 cm olmuştu. Bugun yine gidicem birazdan bakalım ne diyecek. 37 de ben kafası aşağıdamı indimi karnım düştümü düşse nasıl anlarım diye sormuştum evet inmiş ama biraz daha inicek felan demişti. İki üç oluyor bende vajinamda baskı hissediyorum. Ama ondan önce hissetmeme rağmen öyle birşey açılmam olmuştu. 😕😕 Yatıp kalkmada aşırı bir zorlanmam olmadı şuana kadar rahat uyuyup kalkabiliyorum aslında 😇😇😇 az kaldı canım az daha sabr edelim yakında kavuşuruz sağlıkla kucagımıza alırız İnşAllah😇🥰😍