Aygnrbasak canım bu eczaneden alıp yaptığımız testlere güvenme hiç bir zaman kesin hamilesin diyenlere de inanma lütfen insan olmadığını görünce çok üzülüyor sonra . Ben ameliyata gidicem diye çocuk istediğimiz için belki vardır diye test yaptım sonra silik çizgi çıktı eczanedeki kadın var falan dedi bende umutlandım tabi kan verdim sonuç 0 . Daha sonra adet gecikti test aldım tek çizgi çıktı aslında hamileymişim. Bende çocuk isterken çok umutlanıyordum ama regl olunca çok üzülüyordum sürekli test yapmak istiyordum her ay ama kafaya takmayı bırakınca birden hamile kaldım o yüzden reglin gecikince kan ver hastanede bu testlere güvenip üzülme sonra canım inşallah en kısa zamanda Allah sanada bir evlat nasip eder 😊