haziransekiz Kızlar merhaba👋🏼 30+2 haftalığız. Bu sabah oğlum sol kaburgama tekme atıyor Buda canımı acıtıyor. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?
Cigdemt haziransekiz uzan ve ya dinlen canim. Bende oyle geciyor kasılmaları. Kendisi de hemen yer degistiriyor
Hhhzzzlll3545 haziransekiz canim benimde oyleydi oglum sagolsun kaburgama ayak sokuyordu surekli gecmiyor o artk sonlara yaklasiyorsun surekli y3rde degistirmiyorlar oyle kaliyor maaleseff
Yasemincifci haziransekiz ben çok normal bundan sonraki haftalar tekmelerin orda daha çok hissedeceksin
Cigdemt haziransekiz kasilma derken bebek kendini kasiyor genleşiyor. Karnimin tam 3/4 yerinden ayni anda tepki veriyor bazen 🙈