Ece111 cnaım ben dgm yaptım ikisinide kullandım. Pişik yaptı primaya geçmiştim. 4 aylık oglum primadan çok memnundum ama malum fiyatları uçuk numara büyüdükçe fiyatta büyüyor ve tekrar molfix deneyelim dedik. Bu sefer pişik yapmadı ama emiciliğinden memnun değilim. Bez hemen şişiyor hemde kalın. Çişi bile taşıyor çocugun. Bende tekrar bez arayışna girdim birde canbebe deneyeceğim :)