Figent Umaymoms motorola aldım. Evimiz vali konağının karşısında o yüzden sürekli polis geciyo.ucuz telsizler dışarı seslerinden etkilenip bozuluyormuş o yüzden motorola önerdiler derecesi,gece lambası,müzik çalar gibi özellikleri var
Fatmanurfahri Umaymoms Ben Motorola MBP483 aldim. Bebis daha dogmadi ama evde testten gecti. Dubleks bi evde oturuyoruz. Rahatlikla yukardan net ses ve goruntu var. tavsiye ederim.
Merver Umaymoms motorola aldm joker den cokta memnunum cokta işime yaradı yatak odamla oturma odam uzak mesafeli koridor var diye aldm cok kullanıslı
Figent Umaymoms evin cadde üstü filan değilse gerek yok o zamn canım pahalı almana orta hallisi yeter. Ben fazla pimpirikliyim bakma sen.sağlıkla alalim kucağımiza gerisi boş 😗
Momymomy41 Ben de philips aldım pek bi özellliği yok kamerasız falan ama diğer markalarda çok kötü yoruma denk geldim bunun yorumları çok iyiydi hiç arıza falan yapmıyomuş çok iyi çekiyomuş vs daha kulkanmadık bakalım
Isimbulamadim Bende invidyo aldım çok memnunum üstelik ODTÜ üni. Nin projesi en ufak bi sorununda her saatte mutlaka muhatap bulabiliyorsun. Çalışan anneyseniz işinin hakkını fazla fazla veriyor.