Biyolog ilk 3,4 ay yasak diye biliyorum ama bana sorarsan bence 9 ay hiç boyatmasan daha iyi. Bende normalde boyatıyorum ama gebeliğimi öğrendiğimden beri boya falan umrumda olmadı bebeklerimizin sağlığı daha önemli bence sonuçta kimyasal birşey oda. Yine de tercih senin canım.