Yilmayse Neden yapılıyor acaba , yaptırmayan var mı? Yapılmazsa ne oluyor acaba bilgisi olan var mı arkadaşlar
ipekgkk Yilmayse eğer sende şeker varsa ve sen bunu yaptırmadığın için bilemeyeceksin ve Allah korusun bebek ölümüne kadar gidebilecek bir süreçle karşılaşabilirsin senden bir iki post aşağıda bir arkadaş paylaşmış