Canan_ Arkadaşlar karın aşağıya indikten ne kadar süre sonra doğum gerçekleşir? Ben 36 haftaya girdikten hemen sonra karnım indi şuan 37 haftalığım ama bebeğimin vaktinde doğmasını istiyorum, sonuna kadar gider mi yoksa gününde önce mi doğar ?
Yusbur Canan_ canım benimde 32 haftada indi karnım şuan 34+4 olduk ama sıkıntı yok o olabiliyormuş sanırım doktor bir problem yok dedi bende erken doğumdankorkmuştum ama normal gidiyor şimdilik herşey
Canan_ Yusbur Tamam canım cok teşekkür ederim, günlerini doldursun istiyorum kuzumun o yüzden merak ettim