Haticengin17
Eğer kendi vücudunu tanıyorsan şeker yüklemesine gerek yok.
Ben yaptırmadım. Ben biliyorum şeker hastası adayıyım yediklerime dikkat etmek Zorundayım. Etmediğim zamanlar oldu mesela şeker tavan yaptı vücut ateş yaptı kış olmasına rağmen.
Dediğim gibi şeker demek yediklerine dikkat etmen gerek demek.
Karar senin elbette...