tugba04 36 haftalik uyuyamayan hamisler nasil gidiyo artik ayni bedende son gunlerimiz heycan varmi ne gibi sıkıntılarınız var normalmi sezeryanmi olcaksiniz
CanSuu tugba04 36+3 haftalık olduk bizde nefes darlığı kalp çarpıntısı gece uyuyamama sert tekmeler yeme bide şimdi üç gündür geceleri aşırı sıcaklık basması başladı doğum şuanlık normal görünüyor sizde durumlar nasıl 🙈
Elif2015 tugba04 37+2 olduk şuanda ama uzun zamandır uykusuzluk çekiyorum. 2. Bebişim yine sezeryan olacak doktor 39+1 e gün verdi 23 şubata geçmiyor günlerrrr 😔 sizin nasıl gidiyor?
Aysgeulburakk tugba04 agrilarim çoğaldı. Doğum sezeryan olacak galiba. Bende sezeryan istiyorum zaten
Merveeatakan tugba04 ayni canim bende de hic uyku yok 37 yim.normal istiyorum allahin izniyle yarin cati muayenem var bakalim 🙄
tugba04 Dogum normal gibi gozukuyo ama 38.haftada cati muaynesi yapcakmis doktorum ondan sonra tam netlesecek tabi normal istiyorum bakalim bide geceleri cok bel sirt agrisi oluyo resmen uykumdan uyaniyorum agridan sizdede oluyomu
BusRAmazan 36+3 bnmde sol bacaqim çok aqriyor ndn boyle oluyor anlamadım qndz fazla yok aksama doğru coqaliyor aqliyacak derecede aqriyor. bide çatı muayenesi ne zamana dediler sizlere doqum seklinide çatıyı bana 37 de dedi.
BusRAmazan tugba04 bnde pek korku yok qb dusunmemeye çalışıyorum takmamaya bi an önce yapilsada belli olsa diorum
Leylaa_ 35+3 benim de normal görünüyor şimdilik artık geçmiyo zaman çok heycanlıyım ve geceleri bacağıma kramp giriyo bir de kaburgalarım çok ağrıyo