ozlemtkn Merhaba arkadaşlar 19 haftalık hamileyim bebeğimin bagirsaklarinda parlama olduğu soylenildi. 2 ki tarama testinde dawn sendromu olasılığı yüksek çıkmıştı lif testi yaptırıp temiz sonuç almıştık şimdi bunu söylüyorlar bu şekilde bilgi verilen anneler yardımcı olabilir misiniz?
Sibelclskn3 ozlemtkn şok oldum ya o nasıl oluyor başka bir doktora daha görünseydin kuzum bi bilgin Yok üste kalsın diye yazdım
ozlemtkn Sibelclskn3 daha sonradan kaybolur genetik hastalığın habercisi dediler ama ihtimal üzerine durdular yine de tedirgin oldum
Sibelclskn3 ozlemtkn canım allah korusunda ben parlamayı patlama diye okumuşum su an fark ettim o zamanla düzeliyor ya banada öyle dediler 3 hafta yatamadım sonradan tekrar baktırdık düzelmiş dediler üzülme dua et bol bol