Tazeannes 36 haftalikken doğum yapanlar ciğer geliştirici olmuş muydunuz bebekleriniz kuveze girdi mi pazartesi doğum yapicam inşallah ve 36 haftalık planlı sezeryan oluyorum bebeğin kilosu gelişimi önde ve ufak sancilarim başladığı için
Ilaydakurt03 Tazeannes Bende ayın 20 de planlı sezaryen olucam ayın 18 de ciğer geliştirici vurulacakmış doktor küvezde kalmaz dedi bize
Haticeisik 36+3 de bebegimin kalp atışları düştüğü için sezaryen oldum sadece 1 saat oksijen verdiler onun dışında bir skntı yaşamadık sükür ama göbek kordonuna dolandığı icin byle bi sorun yasadik sizin planli olduğu icin cigerlerininde gelismis olması lazim insallah bi desteğe ihtiyaç duymadan alırsın kucağına
Tazeannes Senbibak sancilarim başladı dün gece acile gittim dün geceki sancilarim geçti ama ufak sancilarim kasilmalarim devam ediyor Dr gece bişey olursa gel olmazsa pazartesi aç gel alalım dedi
sudamlasi Bebeğin anne karnında kaldığı bir gün dâhi çok önemli. Neden erken olduğunu biraz daha açar mısınız?🙂