Sevdammmmmmmmmmmm o daha bebek bile değildi kan pıhtısıydı. Böyle şeylere neden kafa yoruyorsunuz kendinizi üzmekten başka bi işe yaramaz. Çok şükür doğurganlığınız var sabredin yine denersiniz. Bu sağlıksızmış vücut geri atmış Allah sağlıkla sıhhatle nasip etsin inşallah