dvran22 Benimde haftaya pazartesi randevum var o zaman 21 hafta 4 günlük oluyoruz ..Zaten 19 ile 24 hafta arası yapılıyor🤗
dvran22 ozlemtkn canım bağırsak parlaklığı zamanla geçiyormuş bunu hiç problem etme çoğu anneye bebeğinde bağırsak parlaklığı veya böbrek genişlemesi var diyorlar sonradan düzeliyor işte rabbimin taktiri😊
Slnrhz Handebeyza ben devletten randevu aldım 25. Haftaya randevu verdiler inşaaalllah o günleri görürüz hayırlısıyla 12 haziranda gircem
Mervektk ozlemtkn bişeycik olmuyo korkma geçiyo benm arkadaşımda vardı sıvı flan aldrdı ama bişi çıkmadı doğdu sapa sağlam çok şükür😘
Jass Normalde 24 haftaya kadar yapılıyor fakat ben 28. Haftamda girdim radyoloji uzmanları hafta farketmeksizin yapıyorlar canım aç tok yada sıkışmış veya boş meshane farketmiyor devlet hastanelerinde uzunluk olarak bildiğim kadarıyla 10 15 dk sürüyor özel klinik yada hastanelerde minimum 30 maksimum 45 dk sürüyor ben sefaköy vera klinikte girdim 45 dk sürdü tavsiyem girmeden en az yarım saat önce çikolata yemen ve merdiven çıkman o zaman haraketleniyor çok daha net görüyorsun 🥰
Handebeyza Pnrvlkn 22 ye gircem bende hafta içi yaptırcam doktorum bu hafta içi gel dedi ama gidemedim Salı gitmeyi düşünüyorum canım bende
Handebeyza Nerm7n özele gidiyorum canım bende yarin 22 haftaya gircez Salı günü gidicem bende fiyat konusundan bi bilgim yok eşim aramıstı ama
Handebeyza Ayseisen 🙏 canım bende hafta içi yaptırmam gerekiyordu bi türlü gidemedim 22 haftalık oluyor Salı günü gidicem 21 de gel demişti aslında