DuMum Herkese selam, 24. Haftamdayım. Gebeliğin en başında kendini gösteren mide yanmam yeniden başladı. Bu sefer karnım da şiş olduğundan mide yanmasıyla birlikte iyice zorlayıcı bi hale geliyor. Günlerdir gün ortasında uyuyarak kendimi yanmadan soyutlamaya çalışır oldum. Sizin bu şikayetlere yapılacak çözümleriniz var mıdır? Hafifletmek için önerileriniz?
DuMum Yasemincifci zaten iştah miştah kalmıyor :) Dönemsel diye diye kendimi rahatlatıyorum. Ama önerileri deneyeceğim🙏🏻