Mturan geçen hafta gittik eşimle. 5,5 aylıklardı ikiz gebelik bir de benim. Isparta’dan çıktık Antalya Kemer, Kumluca, Demre, Kaş, Fethiye, Marmaris, Datça, Bodrum, Denizli’den geri geldik bir hafta sürdü. Dinlene dinlene hergün bir yerde konaklayarak Allah’a şükür sıkıntı yaşamadım. Sadece uzun süre ayakta kaldığımda ve yürüdüğümde bebişler taş gibi oluyordu oturunca geçti. Ben ikizken problem yaşamadım sende yaşamazsın canım içini ferah tut. Yalnız yolda 1-2 saatte bir ufak molalar verin 15-20 dk yürü kan akışı için. Şimdiden iyi tatiller ♥️