ChubbyOrange Arkadaşlar merhaba sizlerle naçizane fikrimi paylaşmak istedim. Hastanelerde artık gelenlere ikram hediyelik veriyoruz. Herkes nasıl hediyelik versem yaptırsam diye planlar yapıyor. Tabi ben de sizlerden biriyim. Önce sukulent düşündüm sonra magnet kokulu taş vs derken sürekli araştırma halindeydim. Sonra madem böyle bir şey yapıyorum bari işe yarar bir şey olsun dedim dernek kuruluşlarının bu şekilde hediyelikleri var. Taş magnet ya da açacak magnet gibi artık araştırmalarınız neticesinde karşınıza ne çıkarsa. Ben bu şekilde bir hediyelik yaptırmaya karar verdim evet maliyeti biraz belki daha fazla oluyor ama bir yandan da bebiş için hem hediyelik hem hayır yapmış oluyorsunuz. Aklınızın bir köşesinde böyle de bir şey olabilir aslında diye bir fikir oluşması için sizlerle de paylaşmak istedim. Herkese mutlu haftasonları diliyorum :)
bsrsl_2016 ChubbyOrange güzel fikir.. ben sahsim adina artik cok sikildim mevlit hediyeligi dogum gunu hediyeligi ivir zıvır.. hic hevesimnyok sikinti geldi yanii.. doğumdada mevluttede hicbisey dagitmicam kmse kusura bakmasin.. sadece lokum veya cikokata 🤢🤢
ChubbyOrange Sosyologanne hemen hemen her derneğin özel gün için bir hediyeliği oluyor. Ben mesela kanserli çocuklara umut vakfının özel gün hediyeliklerini beğendim hem kırk mevlidi için hem hastane için düşünüyorum.