ozlemrcp0476 Kizlarlar saba saat 5 te 2 damla kanli bi su geldi hlada devam ediyor ama hic sancim yok napmaliyim sizce beklemelimiyim
Dlrdrkkk ozlemrcp0476 nisan biraz daha sümüksü oluyo heralde bende öyle olmuştu. Sızıntı şeklinde devam ediyosa suyunda geliyo olabilir dr una sor bi istersen
SeymaTevfik ozlemrcp0476 canım sancin olmayabilir ama bekleme hemen doktora git illaki sancin olacak diye bir şey yok bekleme daha fazla allah korusun
Mihrimahirem ozlemrcp0476 gebelik okulunda nişandan 1 hafta Sonra bile Doğum olabiliyor demişlerdi 🤷🏻♀️ Sadece suyunuz gelince durmayın hasteneye gidin demişlerdi
ozlemrcp0476 Dlrdrkkk sabah lavaboya godince damla damla kan su gibiydu simdi ose kahverengi ve baya bildigin su gibi ama sancim yok iste
ozlemrcp0476 Nerm7n evet devlete gidiyorum ama sancimda yok ilk dogumda erken gittigim icin baya aci cekmistim simdi hemen gitmeye korkuyorum acikcasi
ozlemrcp0476 SeymaTevfik biraz daha bekleyip gitmeyi düşünüyorum canim zaten ilik bir dus filan alicam insalllh dogum olur ya
kocisininprensesi ozlemrcp0476 nişan rahimdeki tıkaç gibidir açılması için bir kere gelir diye biliyorum kuzum ben
ozlemrcp0476 Gamzeemrmrt Nerm7n Gitimm 1cm açıklık var dediler bebegimiri olduguicin pazartesi muayne olduktan sonra dogum sekline karar vercez dediler
Gamzeemrmrt ozlemrcp0476 bncede haber ver cnm nişan bir sefer gelır bnmde az az suyum gelmıstı cunku ordan bılıyoru
Nerm7n ozlemrcp0476 Hayırlı olsun canım tebrik ederim Sağlıkla hayırla büyüt bebeğini 💕🎈🐣 Normal Doğum sanırım nasıl geçti