Aths mrb canım cok teşekkür ediyorum seni de 3. Kez anne olacağın için tebrik ediyorum 😍🙏🏻 İlk kez epidural yaptım farkını cok cok fazla hissettim belki de bunun yanı sıra 3. Dogumum olmasından kaynaklanıyordur şöyle söyleyeyim belki daha açıklayıcı olur Allah izin verirse 4. Kez anne olursam yine epidural taktıracağım 🤗 7-5 yaşlarında kızlarım ve 3 günlük bir oğlum var 😍💕 ve umarım oğlumun yanına da bir eş daha dogururum Allah nasip ederse meyvelerim 2 şer 2 şer olur 😀🙏🏻( 38+4 de dogurdum ❤️ )