Zeyzey20 birimde 26. Haftadan sonra göstermedi yüzünü. Ya eliyle kapatıyor ya kordonu geliyor 🤦🏻♀️doktor dürtüyor ama yine de tık yok. Dün gittim yine yarım gösterdi yüzünü hiç bişey anlaşılmıyor. Doktorumuz da merak etme annesi doğduğunda geceleri sık sık yüzünü gösterme seansları yapacak seninle dedi 😂