minikkalpp Kızlar sabaha karsı hastaneye yatış yaptım 2 cm açıklığım varmış bebişimi bugün alcam kucağıma inş ama korkuyorum 😬😬😬
Sinm minikkalpp canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sanada kolaylık nasip etsin inşallah 🙏
Merius minikkalpp hadi allah yardımcıniz olsun seninde bebisin de doktorlarinda allah bebisini sağlıkla kucağına nasip etsin inşallah 🧡🧡🧡🧡 bizler için de dua et sağ salim güzel geçsin sürecimiz bizde yasayalım o güzel heyecanı 🙏🙏🙏🧡🧡🧡🧡🙏🙏🙏🙏
Sezgin minikkalpp hiçç korkma canım benim dün 18:26 da doğum yaptım. Bütün ağrılarım acılarım bebişle beraber çıktı gitti sanki o kadar rahatladım ki anlatamam rabbim yardımcın olsun sakin ol kendine güven gerisi halloluyor zaten💐
Ozge_acg 1 cm acikligim var bnmde hafif kanamamda kan geldi agrilarim ara ara oluyordu ama suan hic yok bebegim cok az hareket ediyor