Cangul Benimde oyle.. 36 +4um suanda.. belirli saatlerde belirli araliklarda kuduruyor :)
Ama gun boyu cok sakin tek tuk haraketler.
Eger hersey normal ise, doktorunuza danistiysaniz iciniz rahat olsun.
Motivasyonum bu yonde : insallah dogumdan sonra'da sakin bir bebek olur 😂🤭