DeryaZ Kızlar hangisi kulağa daha hoş geliyo sizce berili eşimle istedik eslem ismine sonradan karar verdik eşim beril eslem diyo bende eslem beril diyorum sizinde fikrinizi almak istedim😍
Menis21 DeryaZ Resmi yerlerde okul hastane v.s gibi ikinci isim geçerli hangisinin kullanılmasını istiyorsanız o şekilde koyunuz bence ...
DeryaZ kartanesi_63 Ipek34 Menis21 Elifdikel fatma8906 Pinarropuz Momma teşekkür ederim kızlaaaarrr😍❤️
Ps15 DeryaZ Beril Eslem kulağa daha hoş geliyor ulama olduğu için ama genelde kullanılacak olan isim ikinci olarak konur. Bu arada Beril ismi çok zarif ve hoş ben olsam Eslem'i hiç karıştırmazdım ama sizin zevkiniz tabi ki şimdiden hayırlı olsun☺️
DeryaZ Ps15 bizde ikinci bi isim istemedik aslında ama beril ismi kuranda olmadığı için eslem ismini koymak istedik eslem ismi allaha teslim olan anlamına geliyomuş hoşumuza gitti ama bakalım teşekkür ederim🤗
Kbr22 Eslem arapçada erkek ismiymiş bende eslem istiyordum araştırdım ve biz ne kadar kız ismi olarak kullansak da aslında erkek ismi olduğunu öğrendim 🙄
Yaser27 DeryaZ ya bende eslem beril koymayı çok istedim ama eşim tek isim olsun dedi ve sadece Eslem koyacağız biz ilk haftalardan beri Eslem diyorduk ama beril de hoşuma gidiyor
DeryaZ Yaser27 ya gerçekten mi bizde eşimle sevgili olduğumuz ilk sene kızımız olursa beril olsun dedik sonra geçen kandilde de eslemi duymuştuk eslem beril olsun dedik ama bakalım hayırlısı bi adaş geliyo yani😍 Siz kaç haftalıksınız