AnneyizBizAnne 40+6'da kanala girme, aciklik veya yumusama olmadigindan, bir de suyumda azalma basladigindan sezaryen oldum. Doktorum normal dogum yanlisi biriydi ama benim durumumda kendi sancilarimin gelmesini beklemenin biraz riskli olabilecegini soyledi. Zaten gunum gecmisti, dolayisiyla bebegin kaka yapma ihtimali de vardi. Biz de esimle beklememe karari verdik. İyi ki de oyle yapmisiz cunku kaka yapmaya baslamis yavastan.