Betulpehlivan Kızlar bugun biraz gezindim erken dogum riskinden sürekli yatıyordum sanki belim agrıyo gibi bide çatalım acıyo bıçak saplanıyo kasılmalarım var gezindiğim icin olarbilrmiki acaba 33+5 günlük hamileym nasıl agrır ki dogum başaladıgı zaman bilmiyorm hic 🤷♀️
Minikomm Betulpehlivan bende bilmiyorum ama kasiklarina dogru artan bir agri olacak diye anlatıyor doktorum. Adet agrisi gibi. Takip et kendini sadece belde kalıyorsa değildir
Reykzy Bişey olmaz bayadr yürümedğim zaman bana da olıyo canım adet sancısına benzer bir ağrıymış doğum sancısı dinlenince geçiyorsa hiç korkma yürüyüş yapmayıda çok istiyorsan sık sık dinlenerek yap yokuş çıkma