Havvauygun 24.haftadayım bazı günler bebek hareketlerini çok az hissediyorum hissetmediğimde oluyor normal mi?Kaçıncı haftadan sonra sürekli olarak hissederim hareketleri acaba?
Tugcehar87 Havvauygun o haftalarda benimkinde bir duraksama olmuştu sanırım 26 haftaydı şekil değiştiriyordur düzeliyor daha sonra
Makbule7171 Ben 33. Haftadayım bazen ben bile hissetmiyorum arada bir hareketli oluyorlar o haftalarda ben 2 gün hissetmediğimi hatırlıyorum.
Merveakts Ben de 25. Haftadayım canım bana da oluyor o bir iki gün çok sakin oluyo nerdeyse hiç hareket etmiyo gibi ama sonraki gün çok hareketli oluyo başlarda bende korkmuştum bişey mi oldu acaba diye ama düzeni anlayınca kaygılanmaya gerek kalmıyor ☺️
Havvauygun Merveakts benimde iki gün önce hareketliydi.Dün ve bugün hissetmedim neredeyse.İnsan korkuyor haliyle😊 İnşallah sağsalim kucağımıza alırız hepimiz