Serenmustafa Kızlar iyi akşamlar 4 gün önce vermiş olduğum kan tahlilinde sonucum 24 çıktı bugün verdiğim kan testin sonucu 77,22sizce normal mi düşük mü regli günüm daha geçmedi
lknurKcn Serenmustafa canım ben ilk doktora gittim testim pozitif olduğunda 8 di bir hafta sonra 12 olmuştu ama bu kimyasal gebelik dedi ve adet kanımla aktı gitti. Senin ki normal adetinde geçmemiş sürekli ikiye katlamayı gerekiyormuş seninde normal yani sorun olmaz günün filanda geçince bir anda daha fazlalaşır telaşa düşme 🙂 bende çok istiyorum denemelerdeyim rabbim kucağına sağlıklı almayı nasip etsin gönlün ferah olsun ❤
Serenmustafa lknurKcn canım inş tez zamanda sende mutlu haberi alırsın rabbim gönlüne göre versin inş yardımların içinde çok teşekkür ederim
lknurKcn Serenmustafa amin canım inşallah ❤ Hamişlerin duaları kabul olur rabbim ettiğin tüm duaları kabul buyursun 🙇🏼♀️