Acelya20 bende o yolda ilerliyorum gibi. 40+2 yiz bugün. Ne açılma var ne sancı var. Başıda henüz kanala girmemiş. Biraz daha bekliyoruz bakalım ne olacak. Biz ne yaparsak yapalım bebişler nasıl isterse öyle geliyor valla 😊 hayırlısı ile sorunsuzca kucağına alırsın inş 😊 darısı başımıza 🙈