Kubraismail61 bende özel de Doğum istediğim için 30lu haftalarda Dilek hanıma gitmeye başladım .nst sürekli sancım çıktığı için bol bol kontrole gidiyordum.37.haftamda kontrole gittiğimde herşey normal 3kilo olduğunu vs.söyledi bende bebeğin hareketlerini hissetmediğimi söyleyince dopplere gönderdi oradakiler suyumun sınırda olduğunu biran önce ameliyat olmam gerektiğini dr .ilettiler.dr.yanına çıktığımda bugün seni sez.almam gerekıyor dedi 😱.nasıl yani e siz beni herşey normal deyip eve gönderiyordunuz şimdi acil sez.neyse biraz tartışma vs.odalar dolu beni kolidorda bekletmeler.sonra başka bölümde yatak buldular orası da doldu ben hala beklemede .korku heyecan bi taraftan stres gerginlik .artık duramıyordum normal Doğum yapmış birinin yanına aldılar beni odalarda koltuklar var onlarda dinlenmeye başladım biraz😡😡derken o kadını taburcu ettiler yatağı bana hazırladılar😯.kendim seçip yapmadan tek kişilik odada kalıyordum😀neyse genel oldum ameliyatı .bebek doğdu 2600.😯sonra bebekte enf.çıktı.zayıf olduğu için emme refleksi kuvvetli değil diye küveze aldılar .orda bebek 2450görünüyordu.10günde öyle yattı .sonuç olarak önermiyorum dileği 😡yine de karar sizin .bayağı uzun oldu 😂