Merhaba tatlı hamileller😊 Ben 39’uma yeni girdim ve 35+4’deyim şuan..son düzlükteyim inşallah..yaşın sadece 2 rakamdan ibaret olduğunu düşünüyorum..ruhum 25’de kaldı ve büyümeye de hiiç niyeti yok😄 Altın topumuz inşallah ilk bebeğimiz olucak ve tüp bebekle uzuun meşakatli süreçlerden sonra bizi buldu..O yüzden hep pozitifim yaşa başa bakmıyor hiçbir şey..yeğenlerim doğana kadar elime bebek almamıştım “ay ben tutamam düşürürüm” diye hep kaçan bir tiptim..şimdi iyi ki bu yaşta yaşıyorum bu güzellikleri..her şey senin istediğin zamanda güzel diyenlerdenim..biyolojik saate de inanmıyorum..o yüzden yaşı başı hiiç takmayın..enerjimiz yerindeyse daha ne isterizki🙏🏼 Hepimiz zamanı geldiğinde sağlıkla, mutlulukla kavuşalım meleklerimize inşallah