Yhfu canım içini ferah tut Allahın izniyle bir şey olmaz aklına öyle kötü seyler getirme. Ama benim ilk hamileligim düşük olmuştu. Daha dogrusu kalbi durmuş. Cok hafif lekelenmelerim oluyodu ama kahve leke icin cok ciddi degil diyorlardı progestan kullanıyordum. Sonraki kontrolümü gittigimde kalp atısını duyamadık durmus 2hafta boyunca hissetmedim ben, ciddi bi kanamam da olmadı normalden farklı agrı da🥺 ama sen aklına böyle kötü seyler getırme suan 10+3 haftalık hamileyim ilkinden cok daha fazla kasık agrısı cekıyorum ama kalp atıslarını duyduk 2gün once gittim hatta cok sükür bir sıkıntı yok, yine kanamalarım oluyor ama saglıgında bir sıkıntı yok.