umyhfsa Ayyliin Bende bugün tam 38+4 oldum canım valla çok sabirsizm artık sanki hiç gelmeyecek gibi benim prensesmde 😯☺
Anonimane_150 Ayyliin kesinliklee!! 38+5 😟 gelmek bilmeyen minik prensesim. Artık 38 haftalık olan annelerin postlarına yorum yapmaktan yorumları okumaktan yoruldumm 😂😂😂 😍