Ufkumm Senin kafanı karıştırmak için demedim inan. Her doktorun insanlara karşı olumlu izlenimi de olur olumsuz da. Önemli olan sana karşı olan tutumu. Benim arkadaşım o olumsuzluğu yaşadığında vazgeçmedim mesela ben Özgür Bey'den. Çünkü güler yüzlü , ilgili gelmişti bana gitmeye devam ettim. Hastanedeki doğum koşullarını detaylı inceleyince hastaneden dolaylı orda doğum yapmaktan vazgeçtim. Çünkü aynı parayı verip daha kısıtlı imkanlarla doğum yapma kısmı beni sıkıntıya soktu. O yüzden hastaneyi değiştigim için doktoru değiştim. Senin belki ikinci hamileliğindir, ya da tek başına doğumdan korkmazsın , o halde senin için pek sorun olmaz benim taktığım durum. Öyle düşün yani.